Veckan som gått

I måndags hade jag och Katarina bakdag med barnen. Vilket var mycket uppskattad. Vi bakade bara kanelbullar...i mängder. Alltid bra att ha i frysen. På eftermiddagen var jag iväg med Jindrich, min veterinär, på uppdrag. Ett par vaccinationer.
I tisdags var jag hos frisören. Gjorde de vanliga slingorna och lite klipp. Hoppas på att få lite längre hår igen.
I onsdags spelade jag badminton.
I torsdags var jag hos tandläkaren med Oscar. Hans bett var inte korrekt så vi ska dit om nio månader igen för att se hur det ser ut. Men tänderna var bra.
I dag ha jag provat på plastik kirurgi. Nä, ingen bröstförstoring eller fettsugning.
Tog bort tre födelsemärken på magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0