Oj vad tiden går....

Var ju ett tag sen jag var inne och skrev på min blogg. Tiden går alldeles för fort. Sedan nationaldagen har det varit möhippa, Sverigeresa, och bröllop samt en massa andra små äventyr.
Möhippan var väldigt lyckad. Vi kidnappade Sara vid tågstationen där hon sedan fick åka motorcykel ut till Kladruby. Där åkte vi alla häst och vagn med ett fikastopp inlagt. Efteråt spelade vi jättefotboll och lärde oss att utöva salsa. Sedan bar det iväg till Pardubice igen där vi fräschade till oss och gick ut för att äta. Sara fick på torget bjuda upp till salsadans vilket inte var några som helst problem för henne. Sedan avslutade vi på innestället Patapuf för att sedan på småtimmarna ta hem den blivande bruden.


I Sverige var det en hektiskt vecka. Vi skulle ställa till med stor fest redan på lördagen. Vi kom till Sverige på fredagen. Så när vi rullade in i Ängelholm så var det bara till att packa av allt i bilen och bege sig till Odinelundsmässen för att möblera.
Festen blev mycket lyckad förrutom att Sverige förlorade sin match.

Resten av veckan spenderades med goa och glada syskon och vänner, hustitt och midsommarfirande.
Vi rullade hemåt på söndagen genom att ta nattfärjan från Trelleborg. Vi tänkte att det kunde vara skönt att vara hemma på eftermiddagen på måndagen. Men allt blir inte som man tänkt sig. Strax efter Dresden exploderade vårt ena däck, så det var bara till att packa ut allt vi inhandlat samt resväskor för att få tag i reservhjulet. Väl på och allt inpackat igen så begav vi oss hemåt...puttrandes i 80.

Lagom till sju var vi hemma och jag satte mig direkt på cyklen efter utpackningen för att åka och krama om mina hästar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0