Formsvacka

Har inte orkat skriva i bloggen pga ingen lust, inspirationsfattigt och allmän uttråkning...ja det är väl till att summera mina känslor för dagen.
Efter att ha varit hemma i Sverige och fått tittat på lite gårdar, träffat syskonen fick jag en rejäl energi kick och kände mig glad när bilen åter igen styrde ner mot Tjeckien. Så gick det ett par dagar och allt känns just nu bara trist. Jag har för många frågetecken om min framtid som jag inte gillar. Jag vill ha något att planera och se fram imot. Just nu vet jag inget och jag blir snart galen.
Så idag tänkte jag att jag skulle rycka upp mig och gå en långpromenad, kanske träna lite agility med Elvis. Vad händer? Världens skitväder. Inte en chans att man sätter foten utanför dörren mer än när man måste.
Jaja...det vänder säker. Efter regn kommer solsken.

Kommentarer
Postat av: Sara Frick

Jag antar att det inte blev någon gård då när ni var hemma. Förstår om du känner dig stressad men det kommer att lösa sig. Än finns det tid kvar!



/Sara

2009-02-26 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0