Måndag

Idag började Oscar sitt nya tjeckiska dagis,  Fyrklövern. Han var lite nervös redan igår kväll och hade svårt att sova. Men han var uppe i tid och kvart i åtta gick vi dit. Han var lite blyg och hade lite svårt att hålla tårarna tillbaka men efter en halv timme var det ok att jag gick. När jag kom tillbaka klockan tolv var han jätteglad och jag fick en bamsekram. Enligt fröknarna hade det gått bra. Han hade ätit mycket soppa men pasta med vad som liknar vallmofrö var inte speciellt god.

Helgen som gått har flytit på. I lördags åkta vi inlines längst Labe. Det var första gången i år som mina inlines kom fram. I kväll blir den andra för vi hade tänkt att åka en organiserad runda runt stan.
 
I söndags så tog vi oss ett dopp i Chrudimska. Lär väl vara både första och sista gången det händer. Har lite svårt för att bada när man inte ser bottnen. Men det var uppfriskande.

Fick kort från Sophia som köpte Bentley. Han har verkligen växt. Han är sååååååååå fin, vacker och bildskön att se på:)



Kan vara kul, tänkte jag, att jämnföra hur de såg ut när de var lika gamla, men till min förvåning tog jag inga kort på Bentley i Augusti. Så på korten är Bentley en månad äldre men visst är dom fina. Bror och syster.
 
Bentley 4 månader          Filosophy  3 månader

Kommentarer
Postat av: Sara Frick

Hej

Kul att höra hur det har gått på dagis för Oskar. Har allt tänkt på er!

Kram Sara

2008-09-02 @ 20:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0