Agility

Efter grundutbildningen för mig och Elvis i hundskolan, bestämde jag mig för att fortsätta med agility. Jag och Elvis har varit och tränat nu tre gånger och det går jättebra. Jag är totalt slut för jag får springa en hel del och Elvis är rysligt snabb. Det går så bra att vår  tränare anmält oss till en tävling i september i Dvur Kralove. Där ska vi ställa upp i nybörjarklassen samt i en som kallas Tryskomysi vilket ska betyda något i still med Snabb mus. Det gäller att springa banan fortast möjligast.
Så som ni förstår, är det inte Elvis som behöver träna så mycket för denna klassen.
Obs: Bilden har inget med inlägget att göra men det är Elvis;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0