Utmaningen

Rebecca har utmanat mig i att svara på nedan frågor! Självklart antar jag utmaningen!

Fem saker på min att-göra-lista idag:
1. Koka mitt kaffe och ge Oscar sin frukost
2. Träffa Katarina och Leanne på Birdie för lunch
3. Cykla iväg och träna agility med Elvis
4. Rida Felicity/Bailey
5. Äta kvällsmat
Vad gjorde du för tio år sedan?
Började på BYS i Skara. Företagande med häst inriktning hovslageri
Ställen jag bott på:
Örkelljunga, Tullstorp, Björkhagen, Helsingborg,  Ängelholm, Skara och nu i Pardubice, Tjeckien
Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär: 
(En amerikansk billion är en svensk miljard, en svensk biljon är  tusen miljarder. Mycket pengar oavsett!)
1. Dela med mig till famílj och vänner.
2. Köpa Flammabygget, och ha det som sommar torp;) Det är ju till salu just nu.
3. Skänka pengar till olika projekt som bidrager till bättre miljö på vår jord. Gärna deltaga också.
4. Självklart skulle jag betala av mitt studielån.
5. Anställa en frisör
Regler: Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar. Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört utmaningen.
Jag skickar utmaningen vidare till Sofia och Sara

Kommentarer
Postat av: sophia

Hejsan! Nu har jag svarat på utmaningen :)

2008-09-01 @ 10:20:33
URL: http://sophiaph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0