Ett år äldre

Ja, då har man blivit 36. Ingen större skillnad mot att vara 35.
Blev väckt tidigt av Oscar och Jacko med ett paket vid sängen. Jacko hade tagit ledigt från jobb för min skull.
Fick en ny handväska som rymmer mycket saker, vilket är mycket praktiskt när man ska tillbringa en natt i Prag. Fick en god frukost och åkte sedan tåget in till Prag. Där shoppade vi, strosade runt och åt mycket gott. Jacko hade bokat in oss på fyrstjärninga hotellet "Hotel Rott". Mycket fint och centralt. Dagen gick alldeles för fort och för mig var detta den perfekta presenten från mina två älsklingar.
Att få bli bortskämd på sin födelsedag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej Mimmi!

Jag har en liten utmaning till dig på min blogg. Om du har lust...

Kram Rebecca

2008-08-26 @ 10:02:41
URL: http://pardubice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0