Marley and Me

För ett tag sedan läste jag denna fantastiska bok och när den nu dök upp på biosalongen var jag bara tvungen att titta på den. Personligen tyckte jag att boken var lite bättre men så är det väl oftast. Precis som när jag läste boken så kom det en del tårar, både av glädje och sorg.




 

"Marley och jag" är en oförglömlig och varm komedi med Owen Wilson och Jennifer Aniston.


Jenny och John är nykära och bestämmer sig för att öva sina föräldratalanger på en hund. In i deras hem kom Marley, en labradorvalp som snabbt växte till en fyrtiofemkilos ångvält. I dundrande fart tog han sig fram genom livet, han sprang genom dörrar, hälsade alla gäster med en dreglig puss och tuggade i sig alltifrån pennor till ett använt graviditetstest. Men lika vilt som han betedde sig, lika obegränsad var hans tillgivenhet. Marley och jag är en berättelse om villkorslös kärlek och lojalitet, om hur en hund kan lära oss vad som verkligen betyder något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0