Nu är det dax!

Tre veckor i Sverige har satt sina spår. Mycket god mat, godis, snacks, vin och den totalt uteblivna motionen. Inte konstigt att vågen visade tre kilo för mycket när jag kom hem. Och med tanke på att hästarna är i Sverige gäller det för mig att hitta på något annat att förbränna kalorier på. I går började jag så smått med att aktivera min nedgångna kropp. Jag och Elvis tog en rask långpromenad. Det var inte så kallt igår så Elvis tyckte att det var helt ok att vara ute i snön.
Idag hängde jag med Katarina till H-centrum för att springa 45 minuter på löparbandet. Det gick fantastisk bra konditionsmässigt men gud så tråkigt. Det är tur att man har bra musik att lyssna på annars hade det bara varit en lång plåga. Jag får väl ge det ett par omgångar till innan jag ger upp. Kanske ändrar jag mig och kommer på tjusningen med denna aktivitet.
I morgon blir det roligare. Då blir det ett badmintonpass med Katarina. Ska bli spännande och se hur det går. Ska Katarina äntligen få sin revansch.

Kommentarer
Postat av: ronja

hej mimmi läget med dej då lilla ronja här vad roligt att ni snart kommer hem till sverge ni får komma hit då ju saknat er så mkt kramisar lilla ronja

2009-01-25 @ 22:00:48
Postat av: Anonym

hej mimmi läget med dej då lilla ronja här vad roligt att ni snart kommer hem till sverge ni får komma hit då ju saknat er så mkt kramisar lilla ronja

2009-01-25 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0