En mycket kall måndagsmorgon

Vaknade upp och tittade på termometern...-16,4. Brrr vad kallt. Bylsade på Oscar lite extra kläder men han som normalt sett aldrig fryser, frös i ansiktet och då går det mycket långsamt att gå till dagis.
Jag hade även planer på att ta långpromenader med Elvis på morgnarna nu när mina hästar är hemskickade. Stackarn klarar bara av ca 2 minuter ute sen fryser hans ben till is. Så idag blir det innedag för mig. Packa upp resten från Sverige resan och ta ner allt julpynt.


Kommentarer
Postat av: Annika Lindahl

Hittade din blogg av en slump, när jag var ute och "nöjessurfade"...Blev ju av med den för ett bra tag sedan då vår dator kraschade. Hör gärna av Er när Ni kommer hem igen.

Kramisar Annika

2009-02-21 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0