Kan själv!

Just nu är Eric i fasen: Kan själv!! Allt ska testas och utforskas. Det bror gör det kan jag också göra! I måndags bestämde han sig för att ta sig ur sin säng, vilket han gjorde! Som tur var gick det bra. Han ska sitta på stora stolar, inte barnstolar. Idag skulle han gå nerför trappan -själv- tyckte han. Inte hålla alls. Helst skulle jag inte vara i närheten alls men när han märkte svårighetsgraden var det okej att jag gick lite framför och typ tog emot fallifall han skulle tappa balansen. Får se vilka fler utmaningar han tar sig an denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ett fantastiskt steg i utvecklingen! Jag älskar att se hur han tar sin an nya utmaningar. Utan någon tvekan, med en litens otroliga nyfikenhet! Heja Eric!

Svar: Utmaningarna är många och kanske liiiite för svåra enligt mamma....
Mimmi

2012-08-08 @ 08:47:42
URL: http://kattisochgrabbarna.wordpress.com
Postat av: Ingela

Självklart...KAN SJÄLV!!! Härlig tid!!!

Svar: Visst är det en härlig tid!! Det gick så fort bara. Var ju inte länge sedan han började gå.
Mimmi

2012-08-08 @ 17:18:27
Postat av: ninni

Säger även...Heja Mimmi...det är en prövning att försöka att låta dom göra själva, utan att hjälpa till!!

Svar: Visst är det en prövning. Man vill ju att de ska ta det lite varligt så att de inte skadar sig.
Mimmi

2012-08-08 @ 17:31:33
Postat av: Ingela

Nä precis....det jag säger han har blivit en STOR kille!!:))

2012-08-09 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0